صفحه 1 : ورزش صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : شهرستان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ایران و جهان صفحه 7 : همه دانا صفحه 8 : فرهنگی

۲۲
مهر
۱۴۰۴

شماره
۶۰۰۶

امروز: ۲۲ (مهر) ۱۴۰۴ ◀ ◀ Tuesday 2025 (Oct) 14

عناوین صفحه




هگمتانه، گروه خبر همدان: شهرداری همدان در پاسخ‌گویی به شهروندان گام مؤثر برداشت و 80 درصد پیام‌های حوزه آسفالت رسیدگی شد.
به گزارش هگمتانه، سید مسعود حسینی، شهردار همدان، با ارائه گزارشی از عملکرد سامانه 137 در بازه زمانی ابتدای سال 1402 تا پایان شهریور 1404، از رسیدگی به بیش از 80 درصد پیام‌های شهروندان در حوزه آسفالت خبر داد.
وی اظهار کرد: در این مدت، 8772 مورد درخواست لکه‌گیری آسفالت معابر از طریق سامانه 137 به ثبت رسیده که از این تعداد، 7700 مورد با پیگیری نواحی سیزده‌گانه شهرداری و همکاری مدیر و ناظران آسفالت مناطق، به انجام رسیده است.
حسینی با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی با مسؤولان نواحی سیزده‌گانه و مدیر آسفالت شهرداری گفت: در این نشست مقرر شد عملیات لکه‌گیری آسفالت با مدیریت مستقیم مدیر آسفالت و نظارت نواحی انجام شود، نتایج این تصمیم نشان داد که پیگیری‌ها با سرعت و دقت بیشتری صورت گرفته و درخواست‌های مردمی در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ داده شده است.
شهردار همدان ضمن تأکید بر اهمیت ارتباط دوسویه با شهروندان افزود: عملکرد سامانه 137 نشان‌دهنده اهتمام مدیریت شهری برای رفع نیازهای مردم و تقویت تعامل سازنده با جامعه است.
وی یادآور شد: از مجموع پیام‌های ثبت‌شده، 7070 مورد به‌طور کامل انجام شده و 1733 مورد دیگر در دست پیگیری قرار دارد.
حسینی تصریح کرد: شهرداری همدان با رویکردی خدمت‌محور و با هدف ارتقای کیفیت زندگی شهری، تلاش دارد ضمن پاسخ‌گویی مؤثر به خواسته‌های شهروندان، نسبت به اصلاح ریشه‌ای مشکلاتی که منجر به ثبت این درخواست‌ها می‌شود نیز اقدام کند.
وی با اشاره به برنامه‌های آینده مدیریت شهری گفت: شهرداری همدان به دنبال توسعه راهکارهای نوآورانه و فناورانه در سامانه 137 است تا علاوه بر افزایش رضایتمندی و رفاه عمومی، حس تعلق و مشارکت شهروندان در اداره شهر تقویت شود.
به نقل از ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان، در پایان، شهردار همدان با قدردانی از همکاری شهروندان خاطرنشان کرد: پیگیری مؤثر درخواست‌ها و رسیدگی به شکایت‌ها از طریق سامانه 137، موجب افزایش اعتماد عمومی و ارتقای سطح رضایت از خدمات شهری شده است؛ هدف نهایی مجموعه، ساختن شهری مدرن، زیبا و کارآمد برای همه شهروندان است.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: